DancingQueen

Hej söndag. Inatt har jag sovit som en stock, var inte på fest igår utan somnade i soffan efter att ha sett Brittans dokumentär. Den var bra, lite rörande iaf. Idag ska jag och kolla på Rebeccas uppvisning i Hallsberg, hon är så söt. Tiden går så fort, man fattar knappt att hon är på väg att bli stor. Hon älskar dans mest av allt just nu och jag önskar att jag fortsatte när jag var liten. Så jag peppar henne att hålla i! Vi ska ju ev börja på konståkning tillsammans, jag har fått så mycket flash-backs av Stjärnor på is så jag bara måste börja igen. Snackade med Emelie Oscar om det och hon var lite sugen hon med, för hon åkte också när hon var liten. Detta måste bli av. Ska snart och fika med Lovisa och Hanna tror jag, ska bli kul. Var så länge sen man såg dem, så man har lite att ta igen. Imorgon ska jag träffa Emelie också, de åker till Malle i USA på fredag och jag ska ge henne lite shoppingtips vart man måste gå och bränna pengar, hehe. Vi brukar ju annars träna och hålla igång men eftersom jag varit sjuk så länge har det inte blivit av. Så imorgon blir det en smarrig fika för att bryta mönstret lite.



Föresten så såg jag en kille på Ica Maxi igår, jag vet ju helt klart vem killen är. Grejen är att jag såg han senast i augusti typ. Han var så snygg, när jag såg han blev jag lite nervös och så hälsade vi och då blev jag ännu mer nervös. Hans pappa som var med såg helt frågande ut.. haha.

Kommentarer
Postat av: S

du? bruuden ;) ...fråga om din kompis kan ta sig till en abercrombie affär o köpa en parfym åt mig, den finns bara i usa :S:S:S

2008-12-08 @ 22:38:58
URL: http://paintsplash.bloggspace.se
Postat av: Empa

Haha, oh jag vet vem denna karl är! ;)

2008-12-09 @ 21:00:35
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, oh jag vet vem denna karl är! ;)

2008-12-09 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0