duscha av bakislukten

Gårdagens maskerad var as rolig. Jag hade inte förväntat mig att alla skulle vara så seriöst utklädda. Men det här var verkligen en maskerad. Allt var lugnt och fint till en början innan gardiner åkte i backen, kaviar var utsmetat i hela lokalen, en borat med endast den gröna stringen a ni ser. Men det gick nog bra tillslut. Jag blev trött på slutet och åkte hem med mamma som kom för att hämta oss. Jag åkte hem till Rille där de andra höll hus, det blev inget till efterfest för folket åkte ut med en väska som tillhörde Elly. Kvar var tre lättklädda damer och en man. Nice kan man ju tycka.
Vi hade tappat kontakten med Malin som var en gnutta på lyset, hehe. Hon kom på något vänster hem från Brändåsen som tur var och som tur var fanns det inga snuskiga män ute som såg henne. Hon tog en liten promenad runt i Kumlabys samhälle och skulle ringa 118118, men hon ringde iställer 112. Hur det gick till vet jag inte. Som turr var gick allt bra för henne och hon mår okej idag.

Nu snart ska jag åka till stan en sväng med mamma vi ska hämta min syrras resväskor som hon ska få i julklapp. Skit snygga knallrosa, och så ska jag köpa en pressent till julklappsbytet. Men! Vad kan man köpa för 50spänn? Nada. Men jag kommer hitta nåt kalasbra. För jag är bäst på pressenter.

Malin och Emelie ska nu med till Oslo på nyår! Blev jätteglad när jag hörde det, vi kommer ha så kul. Å, imorgon kommer Viran hem, kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0