god morgon med marcus fagervall

Nu sitter jag här med min fil, smarrigt. Sockret på toppen är väl höjdpunkten. Vakade vid halv nio men tog en treo och la mig en stund till. Jag ska plugga lite fysik, men jag var först tvungen o kolla på ett nummer av stjärnor på is som jag missat. Jag tror jag är kär i marcus fagervall, han är inte alls min typ av kille men vad är det med honom? Han är så jävla härlig, haha. Känner mig mycket piggare nu, och det är bra. En tuff morgondag väntar, det blir fysikprov till frukost, matteprov till lunch, webbdesign till mellanmål och körlektion till kvällsmat. Ska bli skönt att få detta överstökat iallafall. Jag trodde att det skulle bli en lugn och skön helg, men ne. Jag är tydligen bortlovad, till mina kusiner. Mamma o Pappa sa att nåt kul händer den 5:de, oj tänkte jag vad ska nu hända? Jo, vi ska på Lena&Orup då säger Mamma. Fan vad kul tänkte ja. Så säger hon att jag och brorsan ska vara barnvakt :O Kul? Så berättar man inte såna saker.


Marcus Fagervall - If you don't mean it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0