Lör

Pust, återigen lördag. Härligt! Denna blir lugn för min del(som vanligt), var och tränade fotboll för ett tag sen. Det var kul. Dock inte många som ville spendera sin lediga lördagskväll i hallen. Men några tappra männinskor dök upp. Jag var en av dem. Veckan har varit nice, trodde jag skulle dö av stress men allt har löst sig väldigt bra. Dessa prov som veckan bjöd på gick bra, eller jag ska väl inte ljuga Ma C provet var ju inte något för mig. Gick inte bra. Fysiken däremot är jag nöjd med, trodde jag skulle köra men när jag fick tillbaka provet så visade det sig att det inte alls var så. Så det var skönt att det gick som det gick så jag inte skulle riskera att sänka slutbetyget. Den här veckan vet jag inte riktigt vad som väntar förutom  en stockholmsresa på fredag, hela inde ska till Nationalmusét. Ska bli as kul, vi brudar planerar också en vistelse på Butterix, en maskerad väntar och vi ska vara väl utklädda från topp till tå..

Nämen, jag blir bjuden på fest! haha, vad oväntat. Kanske blir så att man ska gå ut och roa sig lite endå.. Tåls att tänka på,

KRAM


Kommentarer
Postat av: emelieberglind

hej :) du kan väl höra av dig imorgon runt lunch så kan vi väl bestämma vilken tid vi ska ta fikan för det var väl imorgon vi sa? :) kram

2008-12-07 @ 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0