red lips

Imorgon är det dags för den hedliga julavslutningen i Nocolaikyrkan. Vi ska njuta av lite julsång i en timma, sen är det jullov! Mitt jullov kommer börja jättebra. När avslutningen är slut ska jag gå och hämta upp min sushi som jag suttit och beställt nu. Å vad jag längtar. När jag hämtat den kommer farmor, (ni vet farmor taxi) och hämtar mig. Så skjutsar hon mig till sallongen, där ska jag äta min sushilunch och bli fin i håret. Kan det bli en bättre start på lovet? ne, jag tror inte det. Fredagen kommer bestå av städning, mitt rum är i stort behov av en grovstädning på minsta lilla kvadratcentimeter. Garderoben ska också få sig en omgång. Ska nog laga någon god mat på fredagskvällen, så känns det nu. Fast det känns som något annat är planerat. Känns som jag inte som min hjärna hänger med riktigt när man sätter sig ner och bara softar. Jag har haft så mycket fokus på jobbet i Västerås och på den stora Maskeraden som äger rum på lördag så att jag inte varit så koncentrerad på nåt annat.
Nu ska jag ta en skön varm dusch och förhoppningsvis kolla på ett avsnitt Prison Break. Det är spännande nu vill jag lova. Ses i kyrkan, för ni som kommer närvara. Ni andra ser jag på lördag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hööööru släng inget ur garderoben som jag inte ger lov till först :) vad gör du på måndag?!??! jag är hemma dååå:):)

2008-12-18 @ 01:34:26
URL: http://elvirajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0