Senap

Har precis varit och spelat tennis + badminton med brorsan. Fan vad kul det var! Tennisracket hade jag ju inte hållt i på 5 år så det var ju lite att ta igen. Sebbe tappade ju tålamodet när jag var så dålig till en början men sen du, då fick han nåra smashar att bita i. Badmintonen är ju min grej, spelade i klubben när jag var lite mindre. Men det var ju bara en termin.. Det vart iaf 2-1 i set till Sebbe. Men det var jävligt jämt alltså. Är rätt nöjd. Nu ska vi göra som alla andra och äta en julskinksmacka och kolla på uppesittarbingo.

GOD JUL ALLESAMMANS!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Gott nytt på dig, hoppas Oslo var fantastiskt!

2009-01-01 @ 13:41:02
URL: http://b1an.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0