Shoes,

Idag sprang jag på ett par skor som jag bara inte kunde släppa. Det var mycket band och detaljer över vristen som jag älskar. Plus att de är indigoblå! Jag övervägde, funderade ett tag och sen köpte jag dem. Jag var jättelycklig tills jag kom hem och spatserade runt i huset på det hala parkettgolvet hörde jag hur det hela tiden knakade i klacken. Hu ofta gör det de? AH. Jag blir så arg, såklart fanns det heller inte fler storlekar mer än i stockholm och dit ska jag ioförsig nästa helg, men tänk om de inte finns kvar då? Men jag ska försöka lägga undan. Det måste ju räknas som reklamation och jag får ett nytt par. Tänker jag rätt? Kolla in dem nedan.


 
Knak, knarr...

Kommentarer
Postat av: Empa

Lou, assnygga pjucks! Önskar jag också kunde gå i sånna! haha, vad trevligt när du skriver lite, det blev lite torrlagt där ett tag! ;D puuss på't

2008-12-06 @ 00:41:31
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0