Focus

Imorgon bär det av till den vackra storstaden. Hoppas inte vädret blir till regn, som vi fått rapporter om. Ska bli kul och skönt att slippa en dag i skolan. Vi alla är sugna på jul och tar gärna jullov redan nu. Jag har köpt jordgubbar som jag ska äta på bussen, haha. Ser mycket fram emot dem. För dem som inte vet ska jag ju spendera kvällen i globen, det blir Idolfinal 08 för min del. Det ska bli kul, har lovat sis att jag ska med. Hon och Ellen har strålat de senaste dagarna för att de är så laddade.

Vi har ju en kommande maskerad som jag och många andra ser fram emot. Det ska bli kul, för det var ju inte igår en sådan fest styrdes. Så alla, gå in med en bra inställning så kommer vi ha en kul kväll. Tror det kommer bli super, och att alla super. För det kommer jag göra, vet inte när jag var nära alkohol senast. Haha. Jag måste ju komma i form till nyår också. För det här med nyår börjar jag se fram emot, till en början var det en ångestgrej. Mest för att jag inte visste in eller ut, alltså vart vi skulle fira denna stora kväll. Men nu ska jag förmodligen med till Elvira i Oslo. Det känns bra! Jag vill klä upp mig detta nyår, och det känns som man har lite större chans att göra det i Oslo än i Sälen där vi var förra året. Att sitta i en timmerstuga eller i en lägenhet i Oslo är ju lite skillnad. Dessutom känns det som tjejerna är lika peppade för det som jag är. Så det kommer nog bli en otroligt bra start på året trots allt!

Glöm nu inte att spana efter mig i globen, jag kommer sitta och tjoa med en Kevin banderoll och en Alice banderoll. HAHA, det vore en syn för gudarna...

Kommentarer
Postat av: Ämeli

Hej tjejen... Näe ingen bebis än!!!

puss

2008-12-14 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0