Happy new year

Gott nytt år alla. Jag firade inte mitt nyår i Oslo som planerat utan var istället hemma i Kumla. Till en början hade jag kanska kass inställning och lust, inte vet jag varför. Inte för att det skulle firas i Kumla utan jag tror det var att jag var så himla trött. Men det var en trevlig kväll iaf. Och från att klockan slog tolv hade jag en väldigt bra start på nya året...

Ikväll har jag mamma och syrran varite med Sebbe i lägenheten, vi har damsugit och skurat så det luktar sommaräng där inne. Eftersom inga möbler kommit till sin plats åt vi en picknick i köket. Vi hade mysigt som bara den. Picknicken bestod av Max hamburgare och läsk som dock inte var lika mysigt. Men eftersom det ligger på andra sidan gatan så var det bästa alternativ.

Imorgon ska vi shoppa inredning och möbler för hela slanten, ska bli nice. Men minus för att jag är den enda som kan och har hjärna för att sätta ihop saker. Jag ser inte problemet som alla andra, läs instruktionsboken för all del..

Kommentarer
Postat av: maria

vem är det som har snygg blogg igentligen? ;O

2009-01-03 @ 17:35:35
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0