löve

Min syster ha skaffat kille, vad säger man då? Tio år, numera min rumsgranne har nu ett förhållande. Till och med hon har pojkvän. Är det nåt fel på mig, eller varför finner inte jag min prins? Inte tror jag hon ska babbla mindre om denna Pontus nu när hon äntligen har honom. Som hon tidigare snackat hål i huvudet på oss vet jag inte hur det ska bli nu. Men jag är glad för hennes skull, vill se mig så där glad och pirrig snart...


Har suttit och gjort lite inbjudningar till min 18 årsdag. Det känns lite b, men ett mail känns tråkigt och jag vet inte hur jag ska nå ut med informationen annars. Det blev lite festligt tillslut, får nog bli så att jag postar dessa.


Kommentarer
Postat av: camilla

är dem ihop nu?:D

tänk att hon fick honom, madde lär vara avundsjuk

2009-01-10 @ 22:53:05
URL: http://cstenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0