Mitt 2009

VATTUMANNEN


Årets tema: Frihet!
Jupiter frigör posetiv kraft och framförallt vill du kasta överbord det som tidigare begränsat dig. Du har visioner om ett bättre liv där frihet är nyckelordet.

Kärlek: Kärleken bjuder på spänning  och höjdpunkter du aldrig närmat dig förut, ett äventyr som får dig att känna dig sällsynt levande.

Karriär: Du reser så fort du får chans och jobbar mest för pengarnas skull.

Pengar: Din attityd är något av en gamblers och det gynnar dig knappast, även om du har roligt när du slösar.

Se upp för: Att slarva med papper!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Är också vattuman :)

spana gärna in min blogg & kommentera :)

www.elftefebruari.blogg.se

2009-01-05 @ 21:34:26
URL: http://[email protected]
Postat av: maria

Det låter perfekt!

Fast ikväll tror jag inte ett dugg på mitt astro, sitter ensam i mitt stora hus, är mörkrädd och känner mig allmänt jätte ensam :/

Vem vet, det kanske kommer en prins riddande på en häst och räddar mig ur min ensamhet, ja får hoppas på det! hah

2009-01-06 @ 00:23:39
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0