My heart

Haha, efter träningen i lördags fick jag en blåsa och ont under trampdynan vid stortån. Jag hade så ont förut och kollade hur det såg ut där undet och ser att jag har en blåsa som är formad som ett hjärta. Jag vart lite snopen och sprang runt och visade alla som var hemma. Lustigt. Det var iallafall den finaste blåsan jag någonsin haft..

Nu sitter jag i soffan och är trött. Ska snart sova, klockan är ju skaplig fortfarande så det vore ju bra att lägga sig nu. Har städat rummet, både damsugit och skurat. Luktar fint där inne vill jag lova. Det var skönt att få det gjort idag så slipper jag fredagsstäda, det är ju ingen höjdare. Fredag imorgon äntligen är det helg och i helgen ska jag och Carro åka på en lite roadtrip till Linköping. Vi ska mysa lite på stan där Amanda möter upp oss, och Amanda är ju helgens huvudperson. Hon fyller 20 inom kort och det ska firas i helgen. Skål!

Kommentarer
Postat av: Emelie

heeeej gumman! hur är de? du måste ju hälsa på här hemma hos oss snart :) snart är de även nån som fyler 18 ;) känns bra förstår jag? hh PUSS

2009-01-29 @ 09:41:50
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

schysst blog.

2009-10-14 @ 00:22:33
URL: http://vardagshunken.blogg.se/
Postat av: Adolf Eichmann

Då skulle du vart med i lidingöspåren i höstas :-)

Jag trodde att det var en liten sten som hade krypit ner mellan tårna. Det var en golfboll till vattenblåsa. Adidas kan inte göra löparskor. Där ligger Adi Dassler efter.



Ha det bra.



Vän av ordning i Tredje riket.

2009-12-29 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0